Khamis, 18 Jun 2009

Tentangku


SEDIKIT TENTANG DIRIKU:
AGE:25
DATE OF BIRTH: 25 MARCH 1987
I LIKE CHRISTMAS DAY..


hai,hai..Salam sejahtera kepada para pengunjung.. ini ada sedikit tentang diriku..

Hie, aku adalah anak kelahiran "Land Below The Windz" yang bermastautin di Kepayan Ridge Kota Kinabalu (Buat masa ini) dan merupakan salah seorang penulis blog yang suka memerhatikan perkembangan dunia kita yang serba luas ini..huhu

Apa yang aku tulis bukan mencerminkan pengetahuan aku keseluruhanya.

Sebahagian adalah kiriman sahabat maya dan hasil Copy Paste dari sumber halal berizin.
Blog ini jarang diupdate jika AKU banyak kerja

80% masa saya menghadap COMPUTER- bongkar'pasang' simpan - dan menganalisa katakunci "cinta"
Sekali sekala di hadapkan pada PC rosak untuk di tengok serta di baiki,jika boleh di baiki'jika tak boleh Tengok jak laa" Customer boleh pilih, ganti baru atau bawa pulang'hahah "aku technician kejam
40
% kawan blogger dari Malaysia
40
% dari Indonesia
20
% lain-lain Negara

Internet Marketing ?? (nih orang len tanya ni, aku xpakar tapi tau la  sikit2 hehe)



ANDA AKAN BERJAYA JIKA ANDA
SELALU MELIHAT KEJAYAAN ORANG LAIN BUKAN DENGAN MENGKRITIKNYA,
TETAPI POSITIFLAH UNTUK BERSAING SERTA MELAHIRKAN SEBUAH SEMANGAT "BOLEH" DALAM DIRI"
Jika seseorang memperlihatkan kejayaan - ambil sebagai pendorong semangat,bukan melabel mereka sebagai angkuh"
KITA TIDAK AKAN BERJAYA JIKA MENILAI MEREKA SAHAJA'
TETAPI MENGIKUT CARA MEREKA YANG BERJAYA.
Terima Kasih;
Daripada,
Pemilik dan Pengurus,
Cha'Bie Design.
Charles Gokin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

JOM x'Change Banner di sini !!!

 

COPYRIGHT 2009 BY CHA' BIE Design Hakcipta Terpelihara Oleh Charles G.G Gokin