Khamis, 18 Jun 2009

Blog Making Service

Malay Language (english language below this Post).

Hello,, ruangan ini adalah sudut di mana saya meletakkan penerangan tentang perkhidmatan membina blog kepada mereka yang bergelar newbie di dunia blogger.Untuk pengetahuan anda, blog adalah ruangan online yang percuma di mana anda boleh mengaplikasikan fungsinya atau kegunaannya untuk apa saja jenis post.


Ya, mudah dan percuma..tetapi apa yang saya tekankan di sini adalah.. bagaimana anda membina blog yang kelihatan pro atau bukan hanya salah satu blog olok-olok yang kelihatan tidak tersusun dan langsung tidak kelihatan sebagai sebuah blog yang professional serta membosankan.

Adakah anda seorang peniaga atau usahawan @ membuat service aircond, komputer, kereta atau apa-apa saja tetapi tidak mempunyai sebarang halaman online atau website untuk anda menyebarkan bisnes anda kepada dunia online supaya lebih ramai orang yang tahu dan perniagaan @ service anda kelihatan lebih meyakinkan dan menarik minat orang untuk mendapatkan perkhidmatan atau barangan daripada anda.

So, untuk mereka yang berminat, khususnya kepada mereka yang menjalankan perniagaan jualan atau perkhidmatan biarpun secara kecil-kecilan dan belum tahu bagaimana menguruskan blog supaya ia kelihatan professional dan menarik serta tersusun, ...opps, tunggu!

kebaikan kepada jualan dan perkhidmatan :
1. Anda tidak payah bersusah-susah mengiklankan produk @ perkhidmatan anda di majalah atau surat khabar yang bertahan hanya beberapa hari dengan sejumlah bayaran atau membuang duit berkali-kali untuk membuat photocopy iklan anda dan berjalan untuk menyebarkannya.

2. Anda tidak perlu risau berapa kertas yang anda perlukan untuk bagi satu iklan untuk anda memuatkan semua list barangan atau perkhidmatan anda dan bilangan yang perlu dicopy supaya pelanggan dapat melihat semua barangan anda.(blog adalah tempat di mana anda boleh menyiarkan lebih daripada 100 jenis produk mahupun 1000 jenis produk berserta gambar tanpa risau akan had muatan iklan anda).

dan banyak lagi sebab..tapi yang penting samaada anda berminat atau tidak, huhu...

so untuk perkhidmatan saya ini, saya akan meletakkan harga yang berpatutan untuk setiap langkah yang diambil dalam pembikinan blog anda.

kepada mereka yang berminat, sila emailkan tempahan anda kepada saya di melalui "Contact Form" ruangan "Hubungi Dan Tempah" yang terdapat pada menu bar di atas.


atau

hubungi saya di talian 016-5848027.




Contact Us-Click Here



sekian dan terima kasih,
pemilik & pengurus,
Cha'Bie.


English Language (Malay Language is above this Post).

Hello everybody, here is the space where I give the description about blog making service to thous who called Newbie on blogging world. For your information, Blog is a free online space where you can use it for any post you want.

Yes, Easy and free, but..here I'm highlighting to you about how to build a blog that looking like pro web or online page and not look like a nonsense blog with terrible arrangement and can make people bored to stay on your page.

Are you a Businessman/businesswoman or selfemploye @ doing aircond service, Computer service, car mechanic or anything but doesn't have any online page or website for you to spread your business advertising so the other people know and your business or service will be look confident and attracting people to get service or product from you?

So, to thous who interesting, especially thous who running business selling product or making service weather its big or small and still don't know how to manage and custom blog so it's look professional, attracting and beautiful, oops wait!!

Benefit for you sales and service :
1. You don't need to advertise your product @ service on magazine or newspaper that just for a few days for some of price or waste your money to photocopy your advertisement browser and walk through the day to spread it.

2. You don't need to worry about the amount of paper you need for each advertisement to put all of the list of your product or your service, on blog site..you can post as many as you need so the customer can see all of your service or product list.(blog is the place that you can post more than hundred even thousand of product list with picture without worry about post capacity).

and many more..the important thing is you want it or no..huhu.

So, For this service, I will put logical price for each step and element on making a blog.

To thous who interested, please email your booking through "Contact Form" that I provide at "Hubungi Dan Tempah" menu bar above.


or

call me at 016-5848027.


Contact Us-Click Here



Thank you,
Owner & Moderator,
Cha'Bie.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

JOM x'Change Banner di sini !!!

 

COPYRIGHT 2009 BY CHA' BIE Design Hakcipta Terpelihara Oleh Charles G.G Gokin